Mommy99 ben spinal oldum ama inanın hiç korkulacak bişey yok zaten doğumdan 6 saat sonra yürümeye başlayınca tamam hiçbişey yok inşallah sağlıcakla kucağına alırsın benim kızım yoğun bakıma yattı hastalandı diye 3 günlük gidip geliyordum bir hafta da o kadar normaldim ki herkes şaşırıyordu sürekli yürüyün ağır kaldırmayın dikişleriniz zarar görmesin hiç korkmayın en güzeli sezeryan