Mariaa hiç öyle düşünme cnm kendini oluruna bırak ilk gebelik ne yasicagin belli değil inşallah iyi doktora denk gelirsin ewet devletde biraz sorun iletişim açısından bende 32 haftalik hamileyim bu süreçte hep devlete gittim şimdi özele geçtim dogumum sezaryan olacak belli oyuzden özeli tercih ettim inşallah nasip olur