Merhaba anneler öncelikle çok üzgün ve tedirgin olduğumu söyleyerek konuya girmek istiyorum 2-3 seferdir gittiğim doktor kontrolünde bebeğimin gelişiminin önde olduğunu söylediler doktorum gebelik şekerim olduğunu söyledi endokrine gidip şeker takibine başladık diyet falan 1 hafta takipten sonra doktora gittiğimde şekerimin normal olduğunu söyledi kadın doğuma bu gün tekrar gittim bebeğimin karnı büyükmüş daha öncesinde de bebeğimin yumurtalıklarında kist vardı doktor ya ondan yada şekerden dedi 38 de ise sezeryan ile alırız bu şekilde normal doğum yapamazsın dedi. Herşeyin hayırlısı diye dua ediyorum daha önce bebeğinin karnı büyük olan var mı doğumdan sonra geçici mi kalıcı mı yaşayan var ise lütfen bir fikir bir yol gösterebilir mi şuan gerçekten çok üzgünüm şimdiden teşekkürler