Herkes cebini düşünmek zorunda hele de çocuk sahibi olmak üzereyken. Bence özel hastaneye devam edin, özel muayenehaneler ne kadar daha ilgili olsa da fiyatla ilgili sürekli bir belirsizlik var. Kafalarına göre muayene ücretini arttırıyorlar, doğum ücretini öğrenemiyorsun, anlaşmalı hastanesi neyse ona razı oluyorsun vs. Bence doktorunuza bütçe durumundan devam edemeyeceğinizi söyleyip hastaneyle devam edin derim, eğer içinize de sindiyse.