Yani ben enfeksiyon gecırmedım ama temmuz ayında güneş çarpması gecırdım, vucut ısımı cok yukselttım gunesten aldıgım ışınla bır gece ben nefes alamıyorum dıye aglaya aglaya uyandım sıcaklarda ve sureklı sankı mefesim yetmıyormus gıbı bebege zarar gelıcekmıs gıbı hıssedıyorum yanı 1.5 ay gectı hala bazen fobılerım olustu ara ara hala hıssedıyorum nefes alamıyorum nasıl dogurucam ya nefesım kesılirse diye sezeryan olursam panık gecırırsem dıye yanı bıkere yasayasınca o korku sanırım fobi gibi kalıyor her gece yasıycakmısın gıbı hossedıyorsun aklına daha baska seyler gelıyor halıyle anlıyorum🥲