Evet beklemek zor ama hiçbir sorun yokmuş çok şükür
1 yıla kadar normal diyorlar
Ama tavsiyem ille de olsun diye çok odaklanıp bunu gündeminiz yapmayın ilişkiye de gün aşırı bir girmeye çalışın ve bebek olsun diye değil hazzınıza odaklanın sadece , onuniçin ovülasyon testleri falan bana da daha çok stres yapıyor insanları gibi geliyor gezin eğlenin kafanız dağılsın biraz:)
Hiçbir sorun yoksa genelde stres etkiliyor
çok hikaye duyuyoruz tam vazgeçtik evlat sahiplenmeye karar verdik oldu diyen çok kişi oluyor
Bir de Rabbım doğru zamanı biliyor bazen beklememiz gerekebiliyor bizim iyiliğiniz için:)