GamzeKrgl bende bugün doktordaydım yarın yaptıracağım. Doktor ben yorum yapmadan direk tedirgin olmanı istemiyorum bu sana yüklenen şeker şu an iki dilim baklava yediğin kadar bir şeker değerleri aynı dedi. Bebek iri olduğu için bakmamız gerekiyor ve sonuçta artıları eksileri düşünüp yaptırmaya karar verdim. Aslında kar zarar ilişkisini iyi tartmak lazım. Kendi annem kesinlikle yaptırm diye söylenip duruyodu ona da haber vermicem misal. Herkes konuşuyo siz kendiniz ikiniz için en doğru olanı düşünüp yaptırın dedim