Arzusygur çok teşekkür ederim, darısı başınıza inşallah 🙏🏼☺️ Evet, oldukça memnundum. Hamileliğim pek iyi geçmedi, sık sık kanamalarım oluyordu. Her defasında panikle gittiğimde veya aradığımda stresime stres katmak yerine beni inanılmaz rahatlatıyordu tavrıyla, desteğiyle. Her sorumun cevabını alıyordum, sıkılmadan kızmadan, bir gün olsun terslemeden her soruma cevap vermiştir. Siz devam ediyor musunuz yoksa değiştirdiniz mi? 🙈