Arkadaşlar 20. Haftadayım muhtemelen iki hafta sonra kontrole gideceğim . Ama bu son kontrolüm olacak Trabzon’da imperial hastanesine gidiyorum . Tayinim Mardin’e çıktılı için artık orada olacağım . Son randevumda detaylıyı burda yaptırmak istiyorum açıkçası . Benim sorum şu : Detsylı için ekstra bir randevu almak mı gerekiyor? Yoksa muayene esnasında doktor yönlendirir mi? Özelde durumlar nasıl işler ?