Eses-95 beni daha hiç arayıp çağırmadılar sisteme bile giriş yapmamışlar şikayet ettim . İlk hamilelik için orada kan verdim ozel hastanenin istediği tahlilleride orada yaptırdım haberlerinin olmaması imkansız haberimiz yoktu deyip sıyrılmaya çalıştılar