mrssari34 Arkadaşlar 38. Haftamdayım evet 40-41 e kadar yolu var ama hiç açılmam yok bu yüzden doğuramayacak gibi düşünüyorum açılma için önerisi olan?? Ve ya benim gibi hemen doğurmak isteyen varmı kaçıncı haftalardasınız
ms_annisko_ Benim daha çok haftam var ama açılma için bol hurma, yan yan merdiven inip çıkma, belirli hareketler tavsiye ediliyor ama bence acele etmeyin bir gün bile çok önemli anne karnında. 39 tam dolana kadar en azından, beklemekte fayda var
Hazalibis @mrssari34 Bende 38 haftalığım ve bende aynı şekildeyim sancı açılma 0. Doktor korunmasız ilişki hurma ve ahududu böğürtlen çayı önerdi ama bunların en başı egzersizler ördek yürüyüşü squat yapabilirsin Allah yardımcımız olsun. Bir an önce sağlıklı şekilde gelsinler inşallah canım
Masalina12 Bende aynı haftadaym açılma sancı yok bekliyorum üstüne sıcak havalar doğsa bi an önce çok yoruldum