Aybarssmom_ Kızlar sık idrara çıkmak evet normal ama 10 dakikada 20 dakikada durmadan idrara çıkıyorum Allah aşkına bu ne 😩
gamzecgr Aybarssmom_ ben de öyle gide gele yol yaptım artık ama suyu da çok içiyorum enfeksiyon olma korkusundan
Hubeyb9 Aybarssmom_ seninki yine iyiymiş bazen benim 5 dk girmiyor araya. Bazen çıkıyorum sonra yine giriyorum o kadar sık yani 😂
gamzecgr Aybarssmom_ 18 haftalığız 3 lt içiyorum günde hava da sıcak o da etkiliyor doktorum normal dedi bu kadar sık çıkmaya hatta daha iyi diyor
Aybarssmom_ Ebus2045 benim 18 haftalık son aylarda iyice sıklaştığını biliyorum da şimdi dedim noluyo 😅
Kalbimmmmm Aybarssmom_ bende çok sık gidyorum tabide bol su tüketiyorum bende bazen anormalmi diyprum çıktıgım gibi tekrar giriyorum hamileliğimden. Beri. Öyleyim 23haftalığım
gamzecgr Aybarssmom_ 15 dk da 2 defa daha girdim çıktım 😂 hadi gündüz neyse de gece çok kaldırıyor ya uykum bölük pörçük oluyor valla
Hubeyb9 Aybarssmom_ neyse ki bu gece son benim sabah bebeğime kavuşacağım inşallah darısı size olsun 😊🤲
Yigit_Yagiz_Moms Bende 19 haftalığım çok su içiyorum o yüzden sık çıkıyorum siz de suyu bol içiyorsanız çok normal
dymom Benim de öyleydi hala öyle gerçi 😀 ama ben de enfeksiyon da çıkmıştı şimdi çok şükür geçti. Yine de tahlil ver bence