Yaklaşık iki haftadır günden güne artan kıpırtılar hissediyordum.Şu an 17. Haftadayım İki gündür hiç bir şey hissetmezken bugün sanki o iki günün acısını çıkarırcasına hareket hissettim hatta vuruş diyebilirim çok net ve sertti hem mutlu ediyor hem ağrı yapıyor 😅Ve 2 saattir hep hareketli diyebilirim.Dönme yuvarlanma gerginleşme hissi oluyor ve vuruyor resmen şok oldum…Sadece kıpırtı hissederken bi anda net hareket hissedince sıçrıyorum bi anda olduğum yerde korkuyorum 😅Benim gibi 17. Haftada bu kadar net hareket hisseden var mı acaba?