Merhaba kızlar aranızda genetik taramalı tüp bebek yaptıranlar varmı benim tekrarlayan gebelik kayıplarım var ve dün doktor beyle görüşmemiz vardı genetik tüp bebek yapmamız gerektiğini söyledi bizde tamam dedik acaba genetik tüp bebekte düşük yapanlar oldumu doktor bey düşük olması neredeyse yüzde sıfır dedi ama