Elfakca nurs2103 bende bekliyorum burda ilk hamileligimde kullanmadım korktum ama göbeğim kaldı şimdi kullancam karar verdim ama hangi korseyi almalıyım bilmiyorum
guzelanne01_ nurs2103 ayağa kalktığım anda giydirdiler korse slip toparlayıcı korse aldım ilk gün çıkana kadar bandı çektiler arkasına ayarlanabilen eczanede satılan korseden aldırdı hastane gece gündüz taktım hala takıyordumda sıcaktan fenalık geçirmekten takamıyorım
Hilal2 Sezeryan ertesi gün eve gelince taktım acıdan ağlayacaktım 1 haftayı geçtikten sonra e bebekten aldıgım o belden sarılan korseyi almıstım onu kullandım artık kullanmıyorhm göbek kalmadı
_Pinar_03 4.gun kullanmaya başladım. Kilot gibi giyilen sutyen altına kadar çekilen korseden kullandım sezeryan oldum yürürken dikişler acıyordu ona da iyi geldi
_Pinar_03 cherry_blossom Elite life slip korse yazıyor üzerinde mağazadan almıştım. Internette de var aynısı