Merhaba hanımlar ben 15 haftalık hamileyim cinsiyet daha belli değil bi kaç gündür yediğim yemekleri anında istifra ediyorum ya su meyve suyu gibi şeyler içiyorum ya da tatlı gibi şeyler yiyip rahatlıyorum sebebi nedir acaba size de böyle oluyor mu mide bulantım çok yoktu hamileliğimin başından beri ama bu kaç gündür sadece yediğimi istifra ediyorum 😣