Happy47 tüp bebek gebelerinde lekelenme daha çok oluyormuş galiba kullandığımız ilaçlardan hormonlardan dolayı kesildiyse hiç sıkıntı yapmayın. Bu zamana gelene kadar valla o kadar stres yaptım ki bide geç hareket etti bizim sıpa. Pozitif görmekle bitmiyormuş bunu anladım 😂