Merhaba ben dondurulmuş 5. Gün embriyosu ile hamile kaldım ayrıca endometriozis hastasıyım ama kist şeklinde olan değil rahmin dış tarafında iyi huylu tümör var . Şu an 8+2 deyim 2 defa kanamam oldu ama kısa sürdü . Benim gibi aynı durumu yaşayan var mı acaba ?