Dün doktor kontrolüm vardı 30+2yim bebeğim de 2 haftalık gerilik var dedi doktor 1 hafta sonra tekrar gel bakalım dedi moralim çok bozuldu bol bol kaşar ceviz avakado muz ne bulsam yiyorum nesquik toz aldım sütle içiyorum erken doğum mu olur yani gerilik olunca plasentam da aşağıda onun yüzünden mi acaba of herşey beni bulmuş gibi hissediyorum ilk gebeliğim🙄