Ebruylmzyzk Ben aslında normal istiyordum ama doktorum boyum kısa olduğu için bebeğim de 3.400 oldu sezeryan olacağını söyledi. 40. Haftaya bekleyelim dedi. Sezeryan olup kötü yanları varmı? Keşke normal olsaydım falan diyen varmı?
Tubagns1508 Ebruylmzyzk hiç demedim yine olsa yine sezaryen yapardım zorunlu sezaryen oldu benimki normal çok istiyor ve sezaryenden çok korkuyordum ama korktuğum gibi olmadı tabii doktoruma da bağlıy benim bunu söyleyişim. Tabii zorlukları var hareket alanin birkaç günlüğüne kısıtlanıyor ne kadar yürürsen o kadar hızlı toparlarsın ve benim 3. Gün başlayan bir bel ağrım oldu spinalden kaynaklı birkaç günde geçti şimdi 33. Gündeyim kendimi zorladığım zaman ağrı oluşuyor sadece
Simaymavi Ebruylmzyzk Ebruylmzyzk bi başka doktora da görünseniz mi acaba kısa boylu olunca olmuyormuymuş normal doğum ki boyunuz kaç ebru hnm
Simaymavi Ebruylmzyzk benim 153 cm boyum normal doğurdum yani boy bahanesi biraz değişik olmuş çatı muayenesi n de de çatınız dar değilse bence doktorunuza normal i neden önermediğini tekrar sorgulatın derim