Neroca vitamin falan kullanıyosanız ben biraz da ona yoruyorum bir de tabi bebekler de baskı yapabiliyo midemize bende de var özellikle son aylara doğru sürekli olmaya başladı normal geğirme gibi de değil hani böyle gazlı bişey içtikten sonraki gibi değil de tek seferde bildiğin hava çıkar gibi gark gurk edip gidiyo 😂 açken tokken hiç fark etmiyo