Poncikpanda Kızlar hafta olarak 3 4 hafta önden gidiyor kafası çok şükür sağlık problemimiz yok ama doğum düşündürüyor böyle olup normal.dogum yapabilen var mı
2Mom2 Poncikpanda bizimkine 35-36 can beri kafası büyük diyorlar ölçümlerde iri çıkıyor şimdi 38 deyiz perşembe sezeryan olacağım ama ilk doğumun sezeryan diye seninki ilk doğumsa normali denerler bence
Poncikpanda 2Mom2 ilk doğum doktor 38 e kadar beklerim kanala girerse büyümesi durur normali bekleriz dedi ama 38 haftada başı 42 felan olacak muhtemelen