Stormi Merhaba çalışabilir raporunu 32+0dan sonra alsak ne olur acaba mutlaka o gün mü alınmalı doktor randevusu bulamıyorum çünkü :/
Dnzglsm_123 Stormi ben çalışamaz raporu aldım 32+5′te ama doktorum rapora 32+0 diye girmiş. Doktorunuz anlayışlıysa böyle yapabilir belki
Ggonc kelebekucusu bununla ilgili bir bilgiye rastlamadım gamzecgr 32+0 olayı çok saçma pazar gününe geliyorsa ne yapmalı acile mi gidilmeli
Defnenin-annesi Peki 32+0 da çalışabilir raporu alsak 34.haftada 35.haftada normal rapor alıp okula gitmeyebilir miyiz? Yoksa doğum izninden mi düşer?
Memuranne2 Defnenin-annesi 32 de çakılır raporu alınca 37 kadar rapor izin yok çalışmak zorubdasnz diyelim 34 de kötü oldunuz direk Dr gidip doğum iznine ayrılmanız lazım çalışır alıp rapor aliyim izin aliyim olmuyor öyle