Semasyy 3 yıldır fmf hastasıyım kolşisin kullanıyorum benim gibi hamile olup kullanmaya devam eden var mı? Doktorum bırakmamamı söyledi
Ayse4242 Merhabalar ikinci çocuğuma hamileyim ve fmf hastasıyım ikisinde de kullandım ilaç kullanmamqniz halinde atak bebeğe zarar verebilir doktorum böyle söylemişti
Semasyy Ayse4242 evet kullanmazsam atağım oluyor ve crp artıyor ama şu dönemde de vitaminler kan ilaçları derken bir sürü ilaç kullanmaktan aşırı üzülüyorum bişey olmaz inşallah