Kusumoldu Selamlar herkese, Ben normalde çok az tüylü biriyim. Göbek bölgemde de normalde hiç Tüy yoktu. Şimdi hamilelikle birlikte hafif bir tüylenme başladı. Yani bu normal mi sizler de yaşadınız mı? Bu konuda yalnız mıyım öğrenmek istedim
minik_kurabiyeee Kusumoldu şuan bende o konudan şikayetçiyim normalde de çok tüylü bir insan değilim şuan karın bölgem de aşırı tüylenme oldu inşallah doğumdan sonra falan geçer ☺️☺️
1nsnr Kusumoldu evet bende kılsız biriyim ilk gebeliğim göbeğimde sert kıl değil tüy tüy oluyor yalnız değilmişiz ben delik kısmını topluyorum görüntü açısından
Sabina13 Kusumoldu hic sormayin..erkek tuyu gibi tuylerim cikiyor…tertemiz yerlerdin bile tuy cikmaya basladi…
elifsen Kızımı hamileyken yüzümde özellikle çenemde çok çıktı. Dökülür vs dediler ama hurafe çıktı doktora gittiğimde Maalesef kalıcı olabiliyor lazer epilasyon tek çare dedi