aminehumamoms Kızlar nereden nekadar bebek çikolatası yaptırdınıızz yaptırmak isteyenlere fikir olsun
Tgc16 aminehumamoms AtölyeGri sayfasına 100 adet isimli çikolata yaptırdım baskılı isimli size özel yapılıyor 380 TL verdim. Memnun kaldım.
Kubra0505 aminehumamoms çikolataatölyesi yada bebekçikolatası sayfaları aynı zaten 50 adet sipariş verdim kolonya şişesi hediye çikolata kutusu da metal üstü baskılı 290 vardim toplam
duygubdmr İnstagramda istememdede nişanımdada bebişin doğumuna da aynı yerden yaptırdım aşırı güzel geldi. Çikolata deposu sayfanın adı
Hil7889 Mira dizayndan yaptırdım instagramda gördüm ama trendyoldan aldım güvenilir olsun diye. Çikolatası lezzetli görseldeki gibi de geldi memnun kaldım ben 🧚🏼♀️
Gam Çikolata deposundan geçen hafta yaptırdım tadı mükkemmel 100 adet metal kutu 240 liraydı 60 lira da kargo ödedim 300 liraya gelmiş oldu ama çok memnun kaldım
Findikelif Gam bende ordan yaptırmayı düşünüyorum ama havalar çok sıcak olduğu için kargoda erime olur mu bi endişe duyuyorum nasıl geldi sizinki acaba