Kızlar 15. Hafta da komtrole gittiğimde tam 15 çıkan bebeğim bugün doktora gittim önce dediki 16 haftalık gebelik dedi bende nasil olur 17+1haftalık hamileyim dedim o da dediki 17 de diyebiliriz dedim bir an korktum kalp atışı falan varmi dedim var dedi ultroson kağıdında da 16+5 yazıyor sizce neden böyle oldu başına gelen varmı böyle bi durum