ebruli87 Bende almanyada yasiyorum.
11 haftalikken oglana benziyor dedi.
2 li Testi yaptim 12+6 da Kiz olabilir dedi.
Bi dahaki Termin 3 hafta sonra Ozaman 18 haftalik oluyorum 😡
Hayirlisi Neyse o olsun Insallah Ama meraktan catliyorum.
Keske bisey söylemeseydi Doktor bundan Daha iyiydi.