Pamugumgeliyor Dryunln sade soda gunde en az bi tane icmelisinz zaten. Ben susayinca bile iciyorum ama sade olanini. Cunku icinde magnezyum var o yuzden yararli. Ama meyveli icme koladan farki yok seker yuzunden
Betultaskin Dryunln doktorum bana ilk günden beri günde 3 taneye kadar sade soda içebilirsin hem mide şikayetlerin olmaz diyor ☺️
Dryunln Pamugumgeliyor Şuan ilk defa meyveli içtim bi anda hareket etti de acaba rahatsız mı oldu dedim :( korktum
Glstn Dryunln Merhaba 2 tane bile içebilirsiniz. Sade olan maden suyu soda değil. Yanı asit yok içinde. Faydalı mineraller var. Çok faydalı olacaktır 🤗
06minik17 Dryunln günde 1 tane sade soda içmek bebek doğduğu zaman gaz sıkıntısı çekmemesine de yarıyor canım
Dryunln Ala ala hiç duymamıştım normalde hep içerdim hamileliğimde çok nadir içtim 🙈 şuan 6 ay boşuna gitmiş 😬 neyse artık kalan zamanı değerlendireyim
Sinem11 Dryunln doktorum sade sodayi istersen günde 15 tane ic dedi yani o kadar faydasi var zarari yok😊
HilalEraslan Sade soda hiç sevmezdim ama yararlı olduğunu duyunca başladım 😅 Tek sorun sade olarak tüketemiyorum hala içerisine biraz limon damlatıyorum daha fresh oluyor 🥰
Gulcag benan2016 benim sıpamda öyle hoşlarına gidiyormuş öyle diyor herkes 🙈😍 içince hareket ediyor kıpır kıpır 😂😍