Yagmurben merhabalar süt bezleri normalde ilk aylardan itibaren oluşmaya başlıyor ve dolgunluk yavaş yavaş geliyor bu herkesde aynı olacak diye bir kaide yok. Bebek doğduktan sonra zaten süt gelmeye asıl dolgunlasmaya o zaman başlıyor sıkmayın caninizi ne kadar rahat olursanız bebeğinizle ten temasıni fazla tutarsanız sütünüz o kadar artar. Küçük goguslu kadınların da sütü oluyor. Bir arkadasimin 2 sene emzirdigini biliyorum . Normalde 75 beden :)