Pazartesi günü sabah 9:38 de kızım 9:40 da oglum çıktı. Son ultrasonda kilolari 3060 ve 2600 dü. 300 gram eksik doğdular ama cok şükür sağlıklı geldiler hemen yanıma çıkardılar. Ameliyathaneye girdikten 15 dk sonra bebeklerim doğdu o an inanilmazdi zaten inanmadigim icin doktor gösterdiğinde bakamadım, benim olduklarına inanamadım 🤭. Spinal iğne çok az acıttı söylediklerine gore bende hafif skolyoz varmis 4 kere falan denediler neyse sonunda oldu. İlkinde acıdı ama sonra dayandım. Gerisi kolaydi bütün çekiştirmeleri hissettim ama acı sıfırdı. Bebekler doğduktan sonra göğsüme yakın dokundupar galiba oralarda bi göğsümde sıkışma oldu biraz baş ağrım oldu ama dogumdan sonra hiç baş ağrısı çekmedim. Bebeklerim gitti önce sonra dikişlerime geçtiler ve tam 1 saat sonra herşey bitmisti ben ameliyathanenin kapısından çıktım bütün ailem disarda bekliyodu🥰çok duygusal anlardı odaya çıktık peşimizden bebeklerim geldi miniciklerdi🥰♥️ uyuşukluğum 5 saat sonra tamamen geçmişti bu sefer dikiş ağrılarım başladı agri kesiciler yaptilar hafifledi ama bitmedi. En kötüsü ilk yürümeydi deli gibi ağladım yapamiycam diye annemde benimle birlikte ağladı ama eşimin yardımıyla yürüdüm. Sonraki yürüyüşte çok zordu ama ondan sonra tek başıma yürüyebildim şuan çok daha rahatım tek başıma lavaboya gidebiliyorum. Benim için doğumum en zor anı yürümekti. Şimdi dikiş ağrılarım da geçti mükemmelim 🤭 gelelim süt konusuna. Sütüm malesef yeterince gelmedi ve bebeklerime yetmedi oğlum 160 gram kızım 35 gram vermiş mama takviyesiyle birlikte başladık ama sütüm şuan daha iyi geliyor.ikiz bebek zormuş gerçekten ikisi içinde ayri ayri endise duymak çok yorucu. Yarın sabah evimize gidicez inşallah. Benim 9 aylik seruvenim bitti şimdi ömürlük serüvenim başlıyor. Darısı tüm isteyenlerin ve hamile teyzelerimizin başına 🥰