Nur_00 benim 23 haftadan beri suyum fazlaydı. Şeker yüklemesi yaptık şeker çıkmadı. Haftamız ilerledikçe normale döndük şuan 37+6 günlüğüz birşey yapmadık açıkçası ben yine de hamur işlerinden ve şekerli şeylerden uzak durmaya çalıştım. Bol bol su içtim. Normale döner inşallah. Doktorunuz ne diyor bu konuda