Merhaba arkadaşlar ilk defa post açıyorum. Öncelikle 15+6 dayım. 6. Haftadan beri Zaman zaman kanamam lekelenmem oluyor. Bunun içinde progestan kullanıyorum. 14. Haftada da vajinaya baskı ve sağa sola dönerken sağ çatı tarafımda ağrı yaşıyordum. Bunlar merdiven çıkarken dışarıda yürürken oluyordu doktorum bunların erken olduğunu güçlü bir ilaç olan endol’ü verdi. 2 gün önce lekelenmem olunca endol kullandım rahatlattı. Ama bu sabah uyandığımdan beri fark ettim ki ağrılarım yok. Ve sağa sola dönerken de birşey hissetmiyorum. Daha önce böyle bir durumla karşılaşan var mı ? Doktorum daha önce böyle kanamalar yaşayan insanın 4. Aydan sonra rahatladığını söylemişti ama bir anda kesilince ağrım çok şaşkınım (biraz uzun oldu kusura bakmayın)