Nergizruky1 Kızlar Diyarbakır memorial da önerebilireceginiz doktor var mı? Yardımcı olur musunuz lütfen
Berenmeva1 Dicle memorialde sabire aygün var hep diyorum ilk soğuk gelebilir ama zamanla tanıdıkça bilgisini anlıyorsunuz ilk başta aydın ılgına gidiyordum muayenesi 10 dk sürüyordu sabire hanıma geçince anladık biz her konuda bilgi vermesi çok iyi 👍🏻
Nergizruky1 Berenmeva1 canım Sabire Aygün için tel nosunu felan vermiyormuş diyorlar . Her hangi bir konu olunca ulaşamıyormussun giden biri söyledi bunu.
Nergizruky1 Gamze diye bir doktor varmış kızlar soyadını tam bilmiyorum onun hakkında bilginiz var mı peki
Berenmeva1 Nergizruky1 yok verdi numarasını hatta 3 4 gün önce akşam 9 da bebek hareketlerini hissetmediğim için aradım kendisi şehir dışındaymış ama hastanedekilerle iletişim halindeydi
Nergizruky1 denizalismom aaa neden acaba. Bir kaç kişi iyi demişti bana. Ben birde Mardin’den kalkıp gitmek istyordum. Bı turlu iyi bir doktora denk geleemdim
denizalismom Nergizruky1 memorial de Ali Emre ve uğur değer var onları tercih edebilirsiniz alanında çok iyiler. Yorumları da gayet iyi
Bernaefn Ne için muayene olmak istiyorsunuz? Uğur değer tüp bebek üzerine çalışıyor çoğunlukla bende onun hastasıyım çok yoğun malesef çokta iyidir işinde muayene ücreti güncel 850 900 olması lazım
denizalismom Bernaefn Bizim arkadaş indirimli 1000 küsür ödüyor. Bende Ali Emre hocaya indirimli 865 tl ödedim . Ama uğur hoca dediğiniz gibi çok yoğun oluyor . Normalde onu istiyordum ama yoğun diye vazgeçtim.
Bernaefn denizalismom kesinliklr yoğunluğu göz önünde bulundurmakta fayda var ben 1 saat muayene sırası beklediğimi bilirim sonucu güzel ıldu çok şükür ama bazen paranla rezil oluyormuşsun gibi hissediyorsun