Hasret-Onur65 Kızlar 38+1 olduk artık çok ağırlaştım doğurmak istiyorum artık ne gibi aktiviteler yapmam lazım doğsun diye ne yapmalıyım ☺️
Yenianne7 Hasret-Onur65 Az kalmış az daha sabır. Son haftalar hiç geçmeyecek gibi geliyor insana ama ortalama bir hafta 10 güne kadar doğurursun diye düşünüyorum ☺️ Hayırlı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin rabbim 🌸
Seyhan494 Hasret-Onur65 40+3 bugün benden çok dogurmak isteyemezsin sanırım 😂 cuma gününe kadar gelmezse cuma zorla çıkartıcaz artık
Hasret-Onur65 fbulut97 evet ya çok zor geliyor artık günler de gecmiyo ki sanki kalcak zorla cikartcaklar gibi geliyor bana 😂
G12s_18 Hasret-Onur65 o düşünce bende de oluyor 41 kadar kalacak da suni sancı verecekler gibi geliyor 🙄
fbulut97 Hasret-Onur65 suniden de sezaryenden de saçma bir şekilde korkuyorum onların stresi bir yandan 40ı dolmak üzere riske giriyor onun stresi bir yandan Rabbim yardımcımız olsun kolaylıkla doğurmayı nasip etsin hepimize🙏