Kızlar merhaba, dün akşam gece saat 12 gibi çatı muayenesi oldum. Sancım vardı ve acile gittik orada ebe kontrol etti ama baya canım yandı. İkinci kez çatı muayenesi oluyorum, ilkini doktorum yapmıştı ama hiç canım acımadı. Çatı muayenesi yaptığım için de kanaman olabilir korkma demişti ama o gün kanama olmadı. Dün akşam da sadece canım yandı, bugün öğlen kasık ağrım oldu külodumda da kahverengi renkte akıntı gördüm birkaç damla. Acaba çatı muayenesinden dolayı mı olmuştur? Üstünden 12 saat geçtikten sonra oldu kanama. Benzer bir şey yaşayan var mı?