Kızlar 2020 de ilk kizimi sezaryan ile dogum yaptim 1.5 sene sonra 2. Kizim dogdu bu dogumda dikisimde rahimde bosluk birakilmis istmosel deniyor onarildi bosluk kapatildi simdi 2. Kizim 17 aylik boyle bu kadar arasi olup 3 sezaryan olan varmi 3. Gebelik riskli olur mu ?