dogamoms Kızzlarr ya evde ölçüyorm tansiyonumu öğlenleride sağlık ovağında ölçtürdm anormal çıkıyo 11/7 11/8 12/8 falan niye acaba geçen öyle yüksek çıktı psikolojim alt üst oldu hem korku var içimde :( acaba dedm evdeki tansiyon aleti mi bozuk ama karşılaştırdm sağlık ovağıyla aynı
dogamoms Huzur20 düşük derken çok mu düşük? Düşüğün çok bi tehlikesi yok diye biliyorm ama doktorunuza sorun yine