Selam kızlar umarım herkes iyidir. Benim size bir sorum olacak. Şu an 24+5 haftalık hamileyim ve başından beri 7 kilo aldım. 67 kiloyum yani. Yüksek ihtimalle doğuma kadar 72 civarını bulurum. Benim size sorum şu olacak doğumdan sonra kilo nasıl gidiyor? Yani mesela doğurduktan bir sonra mesela tartıda ne kadar eksiyi görürüm/görüyoruz? Geri kalanıda kolay gider mi?