Hicran57 Kızlar bugün adetin 16. Günündeyim. Femara’ya başladık. Sağda 15 mm yumurtam vardı sonra bugün gittiğimde sağdakinin kiste döndüğünü söyledi. Böyle birşeyle karşılaşıp sonuçlarınız ne oldu acaba.
Ireeeeem Hicran57 benim de olmuştu çatlayamamış ve kiste dönüşmüş doktor önemsemedi kendi kendine atar onu adet olunca falan dedi sonra da geçti gitti
sacmalamakizim Hicran57 Benimde reglim 9 gün gecikmişti ağrı olunca leke geliyordu doktora gittim benimki de kist olmuş yarın doktora gidicem inşallah geçmiştir.
Hicran57 Mnos-332 23 mm dedi ama çatlaman olmuş sağ tarafta 23 mm kistik yapı oluşmuş dedi. Adetini bekleyelim bakalım ne olacak dedi
Mnos-332 Hicran57 benim 31bpyutunda kisleşmiş dedi 2gün sonra kontrole gittiğimde çatlamıştı ve hamileyim şimdi
Hicran57 Ftm_22 yok hayır kendiliğinden çatladığını söyledi bugün eğer bidaha iğne vurursam çoğul gebelik ihtimali artar dedi çatladığı için bişey yapmadı adetini bekle dedi bakalım nasip
Mnos-332 Hicran57 evet toplamda 3tane gelişti 2tanesi 31 boyutunda 1tane 21 boyutundaydı 2gün sonra gittiğimde 3üde çatlamıştı
Hicran57 Mnos-332 sizinkiler çok iyi gelişmiş maşallah famerayı kaç gün kullandınız bana 4 gün kullanmamı söyledi ve günde bi kere aldım şimdi 16. Gündeyim adetime 14 gün kaldı
Hicran57 Birhayalimvr o problem değil femara kullanıyorum hamilelik için yumurtalarım kendiliğinden çatlamış, ama bi tane kist görünüyor dedi