Pelo01 Kızlar 31+6 dayım ve çalısabilir raporu alıp işe devam etmek istiyorum nezamana kadar alınabiliyor bilgisi olan varmı
gamzecgr Pelo01 32+0 da almanız lazım ondan sonra almadığınız her gün ödenekten ya da doğum sonrasına aktarılan izinden düşer 32+0 da 37. Haftaya çalışabilir raporu alabilirsiniz
Stormi Peki özel doktorumuzdan alabiliyor muyuz, devlet hastanesinden mi almamız gerekiyor bilgisi olan var mı
TheMuhtesem Stormi ben özel hastaneden aldım sgk da işlendi raporum ama özel kliniklerden alınıyor mu bilmiyorum