4 gundur hicbir belirti kalmamıştı..5+5 te 6+2 iki farklı doktorda kalp atımı görüldü ama çok küçük olduğu için tam net değildi ama iki doktorda iyi demişti gelişimi ile ilgili.. 4 gundur bulantı baş dönmesi bel karın agrilarim falan herseyim yok olmuştu.. kalbi durursa belirti biter yazıyor nette.. bu doğru mu acaba ?