Duyguhll Benimde detylıda 24 haftalıkken suyum fazla cıktı . Karnımda sertlik sürekli gerginlik olmustu o hafta anladım birşeyin ters gittigini. Bebekte 10 gün falan önde cıkıyordu ölcümlerde. 50 mg seker yüklemesi yapıldı seker cıktı. Yediklerme dikkat ettm o zamandan sonra ( o sıra karpuz,pasta,dondurma,armut,kiraz vs) çok yemiştim . Suanda 33+3 haftalıgım suyum düzeldi sekeri ve karbonhidratı azaltınca . Karnımdaki sislik gerginlikte gitti su normale dönünce. Bazen sekere baglı bazen bebek iri oldugu icin suyu fazla olabiliyormus .