Mertcanbusekarakaya
Benim doktorum çok iyi kuzum gidebilirsin , Semih hocaya gidiyorum ben onu gördüm ü rahatlıyorum çok pozitif ve işinde çok iyi bir doktor benim çevremdeki çoğu kişi Semih hocaya gidiyor 💕 Şuan rutin kontrol yapan bir doktorun yokmu ☺️