GamzeAltndas Antalya'da yaşıyan güzel Hamişler miniğiniz kaç haftalık ve hangi doktora gidiyorsunuz ?☺️❤️ Ben yeni öğrendim 5 haftalığız Asv Yaşam Hastanesinde ,Mükemmel Doktor İsmail Semih Şentürk e gidiyorum tavsiye ederim 👍🏻❤️
Esmara GamzeAltndas merhaba ben de doktor arayışındayım Doğum için Antalya da olacağım dediğiniz doktora da gideceğim aldım ismini
ElmasSs GamzeAltndas Selam benimde 9+2 vitaleye gidiyorum inş hepimiz sağlıklı bir şekilde alırız bebeklerimizi kucağımıza
GamzeAltndas Esmara Git kuzum bir insan bukadar Güleryüzlü olur her sorunada hic sikilmadan tereddüt etmeden cevaplıyor ve işinde çok iyi ben daha once düşük yaptım kötü haberi bana verdinde nerdeyse aglamakliydi o derece iyi hastalıklarınla yakın 👍🏻
hvvcngr Esmara ben yeni GamzeAltndas ben yeni Doğum yaptım canım vitale hastanesinde Taner kılıç diye doktor var onuntavsiye ederim çok iyi bi hoca
Melegimgeliyor Antalyada Doğum yapıcam bende Ama doktor olarak daha bulamadım ücret de kafamı karıştırıyor
GamzeAltndas Melegimgeliyor Asv Yaşam cok pahali değil canim tercih edebilirsin orda bide Semih bey var oraya gitmeni tavsiye ederim
Esmara GamzeAltndas rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin diğer evladında cennette şefaatçin inş annesi 🤲 bu hastane tam olarak nerede birde orada İlter hoca çar sanırım o da iyiymiş. Semih hoca normal doğum yanlısı mı canım
GamzeAltndas Tugba07 oo siz köprüden önceki son çıkıştasiniz rabbim sağlıkla kucağıniza almayı nasip etsin ☺️🙏🏻🙏🏻
GamzeAltndas ElmasSs Kalp atışını felan duydun demi canım hamgi doktora gidiyosun orda sanırım Ali Fuat diye bi hoca var methini çok duydum senin doktorun kim
Scarlett GamzeAltndas 19 haftalığım Olimpos Hastanesi Şerife Serap Tiryaki ye gidiyorum tavsiye ederim
GamzeAltndas Scarlett Yaşamın hastanesiydi sanırım oda Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ☺️🙏🏻
GamzeAltndas Scarlett Mahsallah anasının oğlumu babasının kızımı geliyo acaba ? Sorması ayıp kaç yaşındasın resimde baya genç görünüyosun bende genç bir hamişimde ondan sordum ☺️❤️ Gzemguness
Gzemguness GamzeAltndas göremedik maalesef hala Pazartesi nasipse öğreneceğiz özel meydan tıp Oya Ünsal Erbay a gidiyoruz 🙏🙏🤗🤗🤗