İlk kürtajdan sonra pıhtılaşma,genetik test vs yaptırmadan sağlıklı gebelik yaşayan var mı? Doktorum ilk gebelikte kayıpların normal olduğunu 2.gebeliğin %95 ihtimal sağlıklı olduğunu söylüyor. Testi gerekli görmesi zaten ilk düşükte yapmıyorlarmış ve yalan söylemek istemiyorum 2 3 kaybım var diyerek