Gulsumhira 3 yasinda cocugum var.kpss Üniverste sinavina hazirlanmak istiyordum.ve cok cok stresli bir iste calisiyorum.is değiştirmeyi dusunuyodum ve hamile oldugumu ogrendim spiral vardi.simdi ben istemiyorum cocugu hic hazir degilim napicam ne olur akil verin 5 haftalik
BozkrtArs Gulsumhira biz ne akılı verelim bacım Allahım verdiği canı al mı diyelim yanlış anlama sakın olan olmuş bunun günahı mı daha ağır basıyor yoksa işin mi? Allah yardımcın olsun
alitalia Gulsumhira ne akıl verelim arkadaşım aldır denmesini bekliyorsun heralde? Burda çoğu hamile, ayrıca doğum yapmış ve evlat hasreti çeken kadınlarla dolu. Aldır kimse diyemez. Korunmana rağmen eğer hamile kaldıysan vardır Allah’ın bir hikmeti. Sana hediye göndermiş kabul etmek için direniyorsun. Ömür boyu pişman olacağın bir karar verme sakın.
Churcill Gulsumhira hayırlısı böyleymiş diyin ve kabullenin bence. Belki bebeğiniz size şans getirecek onun da etkisiyle veriminiz artacak sınavınız çok iyi olacak. Eğer gerçekten istiyorsanız başaramayacağınız hiç bişey yok ikisi de olur bence her şeye yetersiniz siz annesiniz 🙂
Madeinpelin İlerde iyi ki demek için aldırmamalısın bence evet hayat planların varmış ama Allah demekki bunu uygun görmüş hakkında hayırlısını hiç bilemezsin o yüzden Allah’a bırakmalısın bence. Çocuğu olsun diye neler yapanlar var
Nurdan-54 Kimseyi kınamak istemiyorum ama şunu söylüycem ben 19 yılda aldım evladımı kucağıma ne yaşadığımı ben biliyorum siz diyosun ki istemiyorum senin istemenle olmuyo güzelim vakit saat RABBİM OL DEMEDEN OLMUYO oğlum 3 gün sonra yaşına girecek ve ben 34 haftalık hamileyim Veren RABBİME binlerce şükürler olsun(sizin beklediğiniz cvp burdan çıkmaz)
1palyaco Gulsumhira çocuk berekettir. Belki bereketiyle gelecek ve sınavlarınız herşeyiniz iyi geçecek . Bebeği ile sınava çalışıp atanan gördüm ben . Bebeğinizin kaderini siz bu şekilde belirlemeyin .
defnezumram Gulsumhira ben burda o kadar çok isteyipte olmayan insanın hikayesini okudum ve okumaya da devam ediyorum bu cana kıymak evlat hasretiyle yanıp tutuşan insanları düşününce bencillik diye düşünüyorum sen bu cana kıyacaksın diyelim ama biliyor musun yada garantisi var mı diğer çocuğunun bu hayatta başına bişey gelmeyeceğinin bide öyle bak bu olaya
deniz2812 defnezumram böyle bi platforma bu tarz şeyler yazılmamalı. Biz ne desek de kararı sen ve eşin verecek. Günaha girmek olmaz. Çocuğu olmayana versin, isteyene versin Rabbim. Onlara ayıp etmemek için son yazanın siz olması ümidiyle
Tuba04 Gulsumhira Neden biri böyle yazınca altına kaç yıldır anne olmak isteyip olamayanlar var yazıyorsunuz ne yapsın bu kadın yani herşeyi bi anne olmak isteyip olamayana bağlamayın !!!! Artık gerçekten kusucam bu kadının hamile olması mi onun hamile olmamasını engelledi yada olamayanlar var diye oturup istemediği halde 2 rekat şükür namazımı kılsın ne yapsın.
defnezumram Tuba04 o zaman akıl ver canım ne yapsın bu durumda diyebilir misin aldır canım bakamayacağına inanıyorsan yada sınavlarından işinden önemli değil diye
benaslindayohum Tuba04 buraya yazana kadar gidip baksın o zaman başının çağresine asıl sizinki nasıl bi yorum ya. Evet doğurgan olduğu için şükretsin namaz kılsın gerekirse millet yıllarca hasret. Burda ne hikayeler okuyoruz ne tedaviler olanlar var burası mı ne yapayım diye soracağı yer. Burdan post sahibine ekmek çıkmaz kimse aldır demez. Ya bu bebeği aldırdığında 3 yaşındaki çocuğuna da bişi olursa
Mervecan1 Tuba04 sakamsiniz siz . Her doğuran anne olamıyor her hamile kalanda aynı şekilde tabiki o konuya bglanicak ya ne olucak. İçinde bı cna var sana ait olan ve sen tutup o cana kiyicaksin öylemi katilden farksız olursun. Evladına bunu yapan millete yakınına neler yapmaz. Onbinlerce kişi bu habere hasret yasmaayan bilemez ki siz yasmaadiniz gibi. Yaşasaydı iz bu duyguyu emin olun bziim gibi tepki verirdiniz. Çocuğu olmayanlara bağlayıp duruyorsunuz diyorsunuz ya hani. Raabim siniyo her şekilde sana bı hediye sunmuş napacak bakalım diyo gunahami girecek yoksa bu cana kiyacakmi. Tartışmasız bir şekilde evladına kıyan anne adaylarına ben güzel laf söyleyemem kimse kusura bakmasın gerçek neyse onu söylerim. Katilden farksiz benim gözümde. Benim düşüncenin aksini düşünen varsa aklını sorgularim
Tuba04 benaslindayohum demogaji yaptığınız yeter kimse kimseye aldır aldırmada demez sadece sürekli olmayanları örnek vermek saçma o zaman birini araba çarpsın dua et kamyon çarpmamış gibi teselli vermeye benziyor
sacmalamakizim Gulsumhira Bence bunda da bir hayır vardır, öyle düşünün korunmanıza rağmen olduysa eğer, o canında yaşamaya hakkı var, umutsuzluğa kapılmayın hemen, bir mucize o bebek. 🩶
Yenianne7 Gulsumhira Kendimizi hazır hissetmeden başımıza ne gelirse gelsin insan kötü oluyor haklısın, ama sen elinden gelen tüm önlemleri almışsın ona rağmen olmuşsa vardır Allah’ın bir bildiği. Hem ilk çocuğun da çok küçük değil doğana kadar neredeyse 4 yaşında olacak. İçini bunaltma hakkında hayırlısını dile isyan etme 🌸
Yagmurozdemir Gulsumhira eğer azimli biriysen ve kendine güveniyorsan bebekle birlikte de okuyabilirsin. Aldırmanızı istemem arkadaşımın 5 yıldır bebeği olmadığı için tüp bebek tedavisi görüyor. Her bebek kendi istediği zaman gelirmiş belki de şuan sizin bebeğe ihtiyacınız vardı belki bir hediye olacak sizin için bir de öyle düşünün
Defnesmomy Gulsumhira bebeğin rızkı ile gelecektir şüphesiz. Ders çalışmaya basla ve onun sana şans getirecegini unutma.🌸