13+3 kızımın olacağını öğrendim aslında hep erkek bekliyordum bütün belirtiler öyle gibiydi doktorum %99 kız dedi çok şaşırdım nasıl mutlu oldum bıcır bıcır bir şey olacak evimde 🧿🌸
Şimdi isim telaşı başladı eşim bana bıraktı, sürekli araştırıyorum 😁
Eşimle Sezen Aksunun bir şarkısı ile tanışmıştık anlamlı olsun diye Sezen koymak istiyorum sizce güzel mi 🤍😘