Gulsen71 Kızlaarr bugün şeker yükleme testim vardı. 75mg yükleme yapıldı. Açlık 78 çıktı. 1saat sonraki testim 133, yine 1 saat sonra verdiğim kanda da 111 çıktı. Doktor kontrolüm yarın sonucumu yarın göstercem. Sizce nasıl sonucum
umaydurununannesi Gulsen71 normal cıkmıs bende seker vardı yuksekdı tokluk 1. Saat 140ı gecmemesı gerekıyo