Kızlar ben 1 hafta önce 12+6 haftalık iken düşük yaptım sancılandım sanki içimde birsey patladı ayağa kalkar kalkmaz kanlar boşaldı lavaboya gittim tuvalete oturdum bebek sallanıyordu aşırı üzüldüm ve korktum bebek bildiğin doğmuştu acile kaldırdılar pleaanta kürtaj yapıldı bu arada 2. Bebeğim ilk bebeğim kız ve sağlıklı çok şükür 4 yaşında ama ben neden düşük yaptığımı anlayamadım böyle bir olay yaşayan oldumu nelere dikkat etmem gerekir birdahaki hamile kalabilirmiyim eşim varikosel bu arada sürpriz bir şekilde hamile kalmıştım.